Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických potřeb 7/2016

Systémové číslo: T002/16/V00041037
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALTER, s.r.o. 47473266 Ano 34 000,00 41 140,00 22.07.2016 09:56:06
KRUFIN s.r.o. 26353342 Ano 30 045,53 36 355,09 18.07.2016 14:12:35
FRONQUE s.r.o. 64826902 Ano 33 056,38 39 998,22 16.07.2016 07:27:23
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KRUFIN s.r.o. 26353342
Datum uzavření smlouvy 26.07.2016
Celková smluvní cena bez DPH 30 045,53
Celková smluvní cena s DPH 36 355,09
Sazba DPH v % 21,00
DPH 6 309,56
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup hygienických potřeb v rozsahu přiloženého seznamu včetně dodání na jednotlivá místa určení: KoP Karlovy Vary, Závodní 385/98, KoP Cheb, Tř. Svobody 52, KoP Sokolov, Jednoty 654


Položky předmětu:
- Název: Hygienické potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 33771000-5 - Hygienické papírové výrobky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33771000-5 - Hygienické papírové výrobky
- Popis: Hygienické potřeby dle seznamu včetně jejich dodání na místa určení
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 46 500,00


Místo plnění veřejné zakázky Závodní 385/98, Karlovy Vary
Ulice: Závodní 385/98
Obec: 36001 Karlovy Vary
Stát: Česká republika - CZE
Region: Karlovarský kraj (CZ041)
Předpokládaná doba plnění od 26.07.2016
Předpokládaná doba plnění do 15.08.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace