Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání gelových dezinfekčních…

Výpis systémových zpráv

Dodání gelových dezinfekčních prostředků na ruce a sprejové desinfekce na plochy pro potřeby výkonných útvarů KŘP hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00040929
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALTER, s.r.o. 47473266 Ne 36 350,00 43 983,50 22.07.2016 09:54:25
FRONQUE s.r.o. 64826902 Ne 44 163,50 53 437,84 27.07.2016 19:51:41
Hospital-IN se 24165191 Ne 58 825,00 71 178,25 27.07.2016 18:23:26
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva FRONQUE s.r.o. 64826902
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 15.08.2016
Celková smluvní cena bez DPH 44 163,50
Celková smluvní cena s DPH 53 437,84
Sazba DPH v % 21,00
DPH 9 274,34
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání gelových dezinfekčních prostředků na ruce a sprejové desinfekce na plochy pro potřeby výkonných útvarů KŘP hl. m. Prahy


Položky předmětu:
- Název: Gelové dezinfekční prostředky na ruce a sprejové desinfekce na plochy
- Kód z číselníku NIPEZ: 33741300-9 - Dezinfekční prostředky na ruce
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33741300-9 - Dezinfekční prostředky na ruce
- Popis: Dodání gelových dezinfekčních prostředků na ruce a sprejové desinfekce na plochy pro potřeby výkonných útvarů KŘP hl. m. Prahy
Dodání zboží do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
Veškeré náklady dodavatele spojené s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně(příloha č.1. výzvy- cenová a specifikační tabulka).
Zadavatel vyžadujeme ke každému druhu dezinfekčního prostředku produktový list.
Zadavatel požaduje chemické složení dezinfekčních prostředků shodné jako u výrobků např: spirigel, sanytol, incidur.
Doba expirace min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
Dodání kompletní dodávky včetně faktury(daňového dokladu) do místa určení provede pověřený zástupce dodavatele osobně.
Zadavatel zálohy neposkytuje
Splatnost faktury-daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
Kontakt na odbornou službu: p. Monika Dimaggio tel. 974823448
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 600
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561, Praha 4, Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561
Obec: 140 00 Praha 4, Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: kontaktní osoba-vedoucí skladu p. Kintner-tel. 731553415
Předpokládaná doba plnění od 15.08.2016
Předpokládaná doba plnění do 16.08.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace