Domů  /  Zadávací řízení  /  Odborný kurz „Jednání s…

Výpis systémových zpráv

Odborný kurz „Jednání s klientem v problémových situacích"

Systémové číslo: T002/16/V00040809
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Everesta, s.r.o. 25014650 Ne 64 800,00 78 408,00 20.07.2016 23:16:53
PRO EDUCATION International... 47372281 Ne 53 835,00 53 835,00 21.07.2016 08:37:54
TRIVIS-Centrum profesní... 26487187 Ne 63 000,00 76 230,00 19.07.2016 19:51:53
POE EDUCO, spol. s r. o. 64089398 Ne 53 700,00 64 977,00 15.07.2016 15:57:41
ICV - Institut... 65415612 Ne 30 000,00 36 300,00 21.07.2016 08:14:45
1 2 3
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Sdružení EDUKOL, zapsaný... 22729615
Datum uzavření smlouvy 22.08.2016
Celková smluvní cena bez DPH 34 182,00
Celková smluvní cena s DPH 34 182,00
Sazba DPH v % 0,00
DPH 0,00
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
vzdělávání a školení
bez DPH 13 600,00
s DPH 13 600,00
sazba DPH v % 0,00
DPH 0,00
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem VZ je realizace tří třídenních vzdělávacích kurzů v rozsahu 24 vyučovacích hodin (vyučovací hodina 45 min.) na téma „Jednání s klientem v problémových situacích". Počet účastníků v kurzu je maximálně 16. Místo konání: Vzdělávací středisko ÚP ČR v Olomouci, Vejdovského 4, 779 00 Olomouc.


Položky předmětu:
- Název: vzdělávání a školení
- Kód z číselníku NIPEZ: 80000000-4 - Vzdělávání a školení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 80000000-4 - Vzdělávání a školení
- Popis: Předmětem VZ je realizace tří třídenních vzdělávacích kurzů v rozsahu 24 vyučovacích hodin (vyučovací hodina 45 min.) na téma „Jednání s klientem v problémových situacích". Počet účastníků v kurzu je maximálně 16. Místo konání: Vzdělávací středisko ÚP ČR v Olomouci, Vejdovského 4, 779 00 Olomouc.
Minimální požadovaný obsah kurzu: etika ve státní správě, princip zodpovědnosti, etický kodex, etika v praxi, pravidla profesionálního vystupování; emoce a jejich role v chování a prožívání zaměstnanců; pravidla komunikace úředníka s klientem; konflikt a jeho příčiny; typologie a komunikační strategie problémových klientů; komunikační asertivita, asertivní práva, reálné modelové situace a jejich konkrétní řešení; shrnutí problematiky, přehled literatury a závěrečné hodnocení kurzu.
Zadavatel požaduje poskytnutí studijních materiálů pro všechny účastníky kurzu v minimálním rozsahu 10 stran formátu A4 v tištěné podobě (postačuje i forma prezentace v rozsahu minimálně 40 snímků).
Předpokládané období realizace kurzu: září - prosinec 2016, upřesnění termínu bude následovat po dohodě s vítězným dodavatelem.



- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 3
- Měrná jednotka: kurz


Místo plnění veřejné zakázky Vejdovského 988/4, Olomouc
Ulice: Vejdovského 988/4
Obec: 779 00 Olomouc
Stát: Česká republika - CZE
Region: Olomoucký kraj (CZ071)
Bližší specifikace: Vzdělávací středisko ÚP ČR v Olomouci.
Popis doby plnění dle dohody v měsících září - prosinec 2016
Smlouva Protokol

metodická nápověda

Kontextová navigace