Domů  /  Zadávací řízení  /  Odborný kurz „Jednání s…

Výpis systémových zpráv

Odborný kurz „Jednání s klientem v problémových situacích"

Systémové číslo: T002/16/V00040767
Zadavatel: Úřad práce ČR
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Everesta, s.r.o. 25014650 Ne 48 000,00 58 080,00 19.07.2016 06:18:36
Institut pro veřejnou... 70890293 Ne 85 750,00 85 750,00 15.07.2016 12:29:47
AQE advisors, a.s. 26954770 Ne 38 000,00 45 980,00 18.07.2016 10:58:57
PRO EDUCATION International... 47372281 Ne 126 448,00 126 448,00 19.07.2016 08:43:51
POE EDUCO, spol. s r. o. 64089398 Ne 38 400,00 46 464,00 15.07.2016 16:03:47
1 2 3
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Mgr. Jan Dudek 65930801
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vítězný dodavatel podal nabídku s nejnižší nabídkovou cenou.
Datum uzavření smlouvy 12.08.2016
Celková smluvní cena bez DPH 35 000,00
Celková smluvní cena s DPH 35 000,00
Sazba DPH v % 0,00
DPH 0,00
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
vzdělávání a školení
bez DPH 17 500,00
s DPH 17 500,00
sazba DPH v % 0,00
DPH 0,00
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem VZ je realizace dvou třídenních vzdělávacích kurzů v rozsahu 24 vyučovacích hodin (vyučovací hodina 45 min.) na téma „Jednání s klientem v problémových situacích". Počet účastníků v kurzu je maximálně 16. Místo konání: Vzdělávací středisko ÚP ČR v Písku, nábřeží 1. máje 2259, 397 01 Písek


Položky předmětu:
- Název: vzdělávání a školení
- Kód z číselníku NIPEZ: 80000000-4 - Vzdělávání a školení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 80000000-4 - Vzdělávání a školení
- Popis: Předmětem VZ je realizace dvou třídenních vzdělávacích kurzů v rozsahu 24 vyučovacích hodin (vyučovací hodina 45 min.) na téma „Jednání s klientem v problémových situacích". Počet účastníků v kurzu je maximálně 16. Místo konání: Vzdělávací středisko ÚP ČR v Písku, nábřeží 1. máje 2259, 397 01 Písek
Minimální požadovaný obsah kurzu: etika ve státní správě, princip zodpovědnosti, etický kodex, etika v praxi, pravidla profesionálního vystupování; emoce a jejich role v chování a prožívání zaměstnanců; pravidla komunikace úředníka s klientem; konflikt a jeho příčiny; typologie a komunikační strategie problémových klientů; komunikační asertivita, asertivní práva, reálné modelové situace a jejich konkrétní řešení; shrnutí problematiky, přehled literatury a závěrečné hodnocení kurzu.
Zadavatel požaduje poskytnutí studijních materiálů pro všechny účastníky kurzu v minimálním rozsahu 10 stran formátu A4 v tištěné podobě (postačuje i forma prezentace v rozsahu minimálně 40 snímků).
Předpokládané období realizace kurzu: září - prosinec 2016, upřesnění termínu bude následovat po dohodě s vítězným dodavatelem.



- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 2
- Měrná jednotka: kurz


Místo plnění veřejné zakázky nábřeží 1. máje 2259, Písek
Ulice: nábřeží 1. máje 2259
Obec: 397 01 Písek
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihočeský kraj (CZ031)
Bližší specifikace: Vzdělávací středisko je součástí Kontaktního pracoviště v Písku.
Popis doby plnění Předpokládané období realizace kurzu: září - prosinec 2016, upřesnění termínu bude následovat po dohodě s vítězným dodavatelem.
Smlouva Rozhodnutí o výběru...

metodická nápověda

Kontextová navigace