Domů  /  Zadávací řízení  /  Gastronomické potřeby

Výpis systémových zpráv

Gastronomické potřeby

Systémové číslo: T002/16/V00040540
Zadavatel: Vězeňská služba České...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Martin TOMEK 71659099 Ano 27 987,00 33 864,27 11.07.2016 15:22:00
Sahm s.r.o. 41193962 Ne 33 733,40 40 817,40 11.07.2016 16:56:16
Jaroslav Urban 64055485 Ne 41 740,00 50 505,00 11.07.2016 18:35:31
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Martin TOMEK 71659099
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cena a splnění zadání VZ
Datum uzavření smlouvy 12.07.2016
Celková smluvní cena bez DPH 27 987,00
Celková smluvní cena s DPH 33 864,27
Sazba DPH v % 21,00
DPH 5 877,27
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Gastronomické potřeby


Položky předmětu:
- Název: Gastronomické potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 39220000-0 - Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39220000-0 - Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství
- Popis: Specifikace a množství poptávaného zboží je obsaženo v příloze Poptávkový list Gastro - potřeby 29.6.2016
Podaná nabídka musí být kompletní, to znamená že je třeba nabídnout všechny poptávané položky.
V případě nejasností ohledně poptávaného materiálu použijte kontakt na :
p. Sýkora 220 184 261
Neúplná nabídka bude vyřazena z hodnocení VZ.
V případě jiných balení nebo jiné hmotnosti než je poptáváno, přepočítejte Vaší nabídku na nejbližší možné požadované množství a hmotnost.
Nebude akceptováno dodávání zboží po částech a jinými firmami než je vítěz Veřejné zakázky!
Obchodní podmínky: platba fakturou převodem finančních prostředků po dodání zboží na místo plnění se splatností 21 dnů. Cena dopravy na místo plnění musí být obsažena v nabídce. Požadujeme záruku na jakost zboží v délce 24 měsíců od doby dodání zboží.
Dodání zboží do pěti pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin.
Nedodání zboží ve stanovené lhůtě bude hodnoceno jako neposkytnutí součinnosti při plnění VZ a bude osloven k dodání zboží další uchazeč v pořadí.
Možnost osobního dodání zboží je v pracovních dnech od cca 7:10 – 10:00 a poté od 11:30 – 14:00. Jinak nelze, věznice má přeci jen poněkud jiný režim než je běžné jinde.
Upozorňuji, že vjezd do věznice má na výšku 3,9m a tak je nutné aby automobil který bude dopravovat zboží měl nižší celkovou výšku!!!
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Staré náměstí 3/12, Praha 6
Ulice: Staré náměstí 3/12
Obec: 16102 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Možnost osobního dodání zboží je v pracovních dnech od cca 7:10 – 10:00 a poté od 11:30 – 14:00. Jinak nelze, věznice má přeci jen poněkud jiný režim než je běžné jinde. Upozorňuji, že vjezd do věznice má na výšku 3,9m a tak je nutné aby automobil který bude dopravovat zboží měl nižší celkovou výšku!!! Dodání zboží, dle zadání VZ, je nutné realizovat do pěti pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin, to jest do 19.7.2016 včetně. Upozorňuji že při vystavování faktury je nutné uvedení všech údajů o odběrateli tak jak jsou uvedeny na objednávce. Je to dle nového obchodního zákoníku nutnost! Takže zvlášť musí být uvedeno sídlo odběratele (Odběratel) a na jiném místě faktury konečný příjemce (Místo plnění).
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace