Domů  /  Zadávací řízení  /  Pozáruční servis tiskáren

Výpis systémových zpráv

Pozáruční servis tiskáren

Systémové číslo: T002/16/V00039900
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
XANADU a.s. 14498138 Ano 26 310,00 31 835,10 21.06.2016 10:57:29
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva XANADU a.s. 14498138
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejvýhodnější nabídka.
Datum uzavření smlouvy 27.06.2016
Celková smluvní cena bez DPH 26 310,00
Celková smluvní cena s DPH 31 835,10
Sazba DPH v % 21,00
DPH 5 525,10
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je záměr zajistit pozáruční servis tiskáren provozovaných úřady Finanční správy ČR ve Středočeském kraji na dobu dvou let od uzavření smlouvy.


Položky předmětu:
- Název: Servis tiskáren
- Kód z číselníku NIPEZ: 50323000-5 - Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50323000-5 - Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
- Popis: Účelem zadávacího řízení je uzavření smlouvy na poskytování služeb, jejímž předmětem je servisní činnost, opravy a posuzování technického stavu tiskáren provozovaných úřady Finanční správy ČR ve Středočeském kraji po dobu dvou let od uzavření smlouvy. Seznam nejběžnějších značek tiskáren (provozované zadavatelem v daných lokalitách) jsou specifikovány v Příloze č. 3 této ZD.

Nabídková cena, která je dílčím hodnotícím kritériem, bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a bude obsahovat cenu za vybrané komponenty specifikované v Příloze č. 1 této ZD, cenu za 1 hod. práce servisní služby a cenu za dopravné na servisní zásah do vybraných lokalit (viz. Příloha č. 4 této ZD). V této ceně budou zahrnuty veškeré náklady uchazeče souvisejících s realizací těchto servisních prací, dále rizika, finanční vlivy apod. Cena obsahuje předpokládaný vývoj cen daného zboží a služeb po dobu 12 měsíců od uzavření smlouvy. Tato cena obsahuje i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám.

Pro hodnocení každé nabídkové ceny, která je dílčím hodnotícím kritériem, je rozhodující její výše včetně DPH. Změna nabídkové ceny je možná pouze v případě, že dojde ke změně příslušné sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Součástí nabídky bude vyplněný Krycí list této ZD (Příloha č. 5 této ZD) a návrh Smlouvy o servisní činnosti uvedený jako Příloha č. 6 této ZD, podepsaný uchazečem, resp. osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče (v takovém případě doloží uchazeč v nabídce originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu).
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Žitná 12, Praha
Ulice: Žitná 12
Obec: 12000 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 27.06.2016
Předpokládaná doba plnění do 26.06.2018
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace