Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání prvků EZS ASSET pro…

Výpis systémových zpráv

Dodání prvků EZS ASSET pro zabezpečení objektů Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00039490
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-206703/ČJ-2016-0000VZ-V

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Trade FIDES, a.s. 61974731 Ano 252 850,00 305 948,50 13.06.2016 13:04:16
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Trade FIDES, a.s. 61974731
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vybraný dodavatel podal nabídku s nejnižší nabídkovou cenou obvyklou pro předmět plnění v daném čase a místě při splnění zákonných požadavků a požadavků zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 28.06.2016
Celková smluvní cena bez DPH 252 850,00
Celková smluvní cena s DPH 305 948,50
Sazba DPH v % 21,00
DPH 53 098,50
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání prvků EZS ASSET pro zabezpečení nových objektů a pro výměnu vadných a zastaralých PZTS Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy


Položky předmětu:
- Název: Dodání prvků EZS ASSET pro zabezpečení objektů Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 35120000-1 - Dohlížecí a zabezpečovací systémy a zařízení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 35120000-1 - Dohlížecí a zabezpečovací systémy a zařízení
- Popis: Popis předmětu plnění:
Dodání prvků EZS ASSET pro zabezpečení nových objektů a pro výměnu vadných a zastaralých PZTS Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy (typy viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka)
Předmět plnění: a/ ASSET 801Z, ústředna se zdrojem 2 ks
b/ ASSET 804R, ústředna bez zdroje 3 ks
c/ ASSET PWR 533K70, zdroj 5A+3A s krytem 3 ks
d/ ASSET KMU-4, klávesnice 7 ks
e/ ASSET 20, modul čtečky 15 ks
f/ ASSET LML8, modul linkový bez krabice 20 ks
Další požadavky zadavatele:
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu plnění po podpisu kupní smlouvy, do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 31. 07. 2016
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 50
- Měrná jednotka: Kus


Místo plnění veřejné zakázky Kongresová (pracoviště OTO SKPV; Petr Hanzlík, DiS.; tel.: 974 891 315) 2/1666, Praha 4 Nusle
Ulice: Kongresová (pracoviště OTO SKPV; Petr Hanzlík, DiS.; tel.: 974 891 315) 2/1666
Obec: 140 21 Praha 4 Nusle
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 1
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace