Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb pro ÚP ČR - KrP Zlín

Systémové číslo: T002/16/V00038920
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
LAW CZ s.r.o. 25542532 Ano 17 449,95 21 114,44 02.06.2016 20:13:46
KODEX, a.s. 25634381 Ne 19 581,00 23 693,01 02.06.2016 10:05:09
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Ano 17 395,00 21 047,95 02.06.2016 10:21:57
IVJ - export/import, spol.... 16367481 Ano 17 017,20 20 590,81 02.06.2016 11:25:46
JULA CZ, s.r.o. 26843056 Ano 18 738,00 22 673,00 01.06.2016 08:46:27
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva IVJ - export/import, spol.... 16367481
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vítězem je nejlevnější cenová nabídka
Datum uzavření smlouvy 03.06.2016
Celková smluvní cena bez DPH 17 017,20
Celková smluvní cena s DPH 20 590,81
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 573,61
Měna koruna česká
Základní popis plnění Nákup kancelářských potřeb: Archy A3, popisovače, zvýrazňovače, mix dopisních obálek - dle přílohy


Místo plnění veřejné zakázky Čiperova 5182, Zlín
Ulice: Čiperova 5182
Obec: 760 42 Zlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Popis doby plnění Zboží dodat do 7 pracovních dnů o vystavení objednávky.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace