Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb pro ÚP ČR - KrP Zlín

Systémové číslo: T002/16/V00038650
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 19 075,00 23 080,75 24.05.2016 07:40:33
SDZP-družstvo 25476092 Ano 18 417,00 22 284,57 24.05.2016 18:28:56
LAW CZ s.r.o. 25542532 Ano 18 150,00 21 961,50 19.05.2016 14:19:04
KODEX, a.s. 25634381 Ano 19 750,00 23 897,50 20.05.2016 06:30:53
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Ano 26 800,00 32 428,00 23.05.2016 08:58:00
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva LAW CZ s.r.o. 25542532
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vítězem je nejnižší cenová nabídka
Datum uzavření smlouvy 26.05.2016
Celková smluvní cena bez DPH 18 150,00
Celková smluvní cena s DPH 21 961,50
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 811,50
Měna koruna česká
Základní popis plnění - Nákup plastových archivačních spon - určené k sepnutí dokladů uložených do archivačních boxů
- (50 ks/krabice )

Místo plnění veřejné zakázky Čiperova 5182, Zlín
Ulice: Čiperova 5182
Obec: 760 42 Zlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Popis doby plnění Dodání do 7. kalendářních dnů
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace