Domů  /  Zadávací řízení  /  Rychlovarné konvice + sušáky…

Výpis systémových zpráv

Rychlovarné konvice + sušáky na prádlo

Systémové číslo: T002/16/V00038416
Zadavatel: Vězeňská služba České...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ComArr, spol. s r.o. 15050084 Ne 13 719,01 16 600,00 17.05.2016 10:14:58
Martin TOMEK 71659099 Ne 12 880,00 15 585,00 20.05.2016 09:49:04
Miloš Trejtnar 15851516 Ano 11 600,00 14 036,00 20.05.2016 15:56:03
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Miloš Trejtnar 15851516
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena a splnění zadání VZ
Datum uzavření smlouvy 23.05.2016
Celková smluvní cena bez DPH 11 600,00
Celková smluvní cena s DPH 14 036,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 436,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Rychlovarné konvice 20 Ks
Sušáky na prádlo 20 Ks


Položky předmětu:
- Název: Rychlovarné konvice + sušáky na prádlo
- Kód z číselníku NIPEZ: 39700000-9 - Domácí spotřebiče
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39700000-9 - Domácí spotřebiče
- Popis: Specifikace a množství poptávaného zboží je obsaženo v příloze - Poptávkový list potřeby pro domácnost 12.5.2016.
Podaná nabídka musí být kompletní, to znamená že je třeba nabídnout všechny poptávané položky. Neúplná nabídka bude vyřazena z hodnocení VZ.
Konečná cena musí být uvedena za celou kompletní zakázku.
V případě jiných balení nebo jiné hmotnosti , než je poptáváno, přepočítejte Vaší nabídku na nejbližší možné požadované množství a hmotnost.
Nebude akceptováno dodávání zboží po částech a jinými firmami než je vítěz Veřejné zakázky!
Obchodní podmínky: platba fakturou převodem finančních prostředků po dodání zboží na místo plnění se splatností 21 dnů. Cena dopravy na místo plnění musí být obsažena v nabídce. Požadujeme záruku na jakost zboží v délce 24 měsíců od doby dodání zboží. Součástí nabídky musí být produktové listy k nabízeným spotřebičům.
Dodání zboží do pěti pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin.
Možnost osobního dodání zboží je v pracovních dnech od cca 7:10 – 10:00 a poté od 11:30 – 14:00. Jinak nelze, věznice má přeci jen poněkud jiný režim než je běžné jinde.
Upozorňuji, že vjezd do věznice má na výšku 3,9m a tak je nutné aby automobil který bude dopravovat zboží měl nižší celkovou výšku!!!

Nedodání zboží ve stanovené lhůtě bude hodnoceno jako neposkytnutí součinnosti při plnění VZ a bude osloven k dodání zboží další uchazeč v pořadí.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Staré náměstí 3/12, Praha 6
Ulice: Staré náměstí 3/12
Obec: 16102 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Možnost osobního dodání zboží je v pracovních dnech od cca 7:10 – 10:00 a poté od 11:30 – 14:00. Jinak nelze, věznice má přeci jen poněkud jiný režim než je běžné jinde. Upozorňuji, že vjezd do věznice má na výšku 3,9m a tak je nutné aby automobil který bude dopravovat zboží měl nižší celkovou výšku!!! Dodání zboží, dle zadání VZ, je nutné realizovat do pěti pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin, to jest do 30.5.2016 včetně. Upozorňuji že při vystavování faktury je nutné uvedení všech údajů o odběrateli tak jak jsou uvedeny na objednávce. Je to dle nového obchodního zákoníku nutnost! Takže zvlášť musí být uvedeno sídlo odběratele (Odběratel) a na jiném místě faktury konečný příjemce (Místo plnění).
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace