Domů  /  Zadávací řízení  /  Příbram - Nákup kancelářských…

Výpis systémových zpráv

Příbram - Nákup kancelářských potřeb pro rok 2016

Systémové číslo: T002/16/V00037920
Zadavatel: Vězeňská služba České...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
OFFICE DEPOT s.r.o. 64942503 Ano 331 064,90 400 588,53 13.05.2016 10:33:07
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva OFFICE DEPOT s.r.o. 64942503
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e jediná nabídka
Datum uzavření smlouvy 17.06.2016
Celková smluvní cena bez DPH 331 064,90
Celková smluvní cena s DPH 400 588,53
Sazba DPH v % 21,00
DPH 69 523,63
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářských potřeb dle přiložené tabulky pro vyhotovení nabídky

Pro hodnocení nabídky je nutno vyplnit celou tabulku požadovaných kancelářských potřeb ( příloha č. 1) výzvy a dodání kompletního požadovaného sortimentu

Dodání vzorků nepožadujeme.

Při plnění této veřejné zakázky požadujeme dodání zde uvedeného kompletního sortimentu kancelářských potřeb. Pro porovnání výrobků požadujeme dodání katalogového listu s vyobrazením, popisem a technickými parametry na veškeré Vámi nabízené zboží ( možno splnit zasláním katalogu nabízeného zboží na adresu odběratele). V případě pochybnosti o kvalitě nabízeného výrobku si zadavatel vyhrazuje právo na dodatečné zaslání požadovaných vzorků Vámi nabízených kancelářských potřeb.
U položek xerografického papíru (řádek č.115 a 116) požadujeme dodání platného certifikátu na vámi nabízený kancelářský papír - s technickými parametry tohoto výrobku.
U položek - kancelářská technika - modře zvýrazněné položky (řádek č.33, 34,188, 192 a 193, 195 až 198) požadujeme vyobrazení s popisem a technickými parametry Vámi nabízených výrobků.





Položky předmětu:
- Název: Nákup kancelářských potřeb
- Kód z číselníku NIPEZ: 11 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Nákup kancelářských potřeb dle přiložené tabulky specifikace pro vyhotovení nabídky


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 350 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Dubenec 100/P.O.Box 1, Příbram
Ulice: Dubenec 100/P.O.Box 1
Obec: 261 15 Příbram
Stát: Česká republika - CZE
Region: Středočeský kraj (CZ020)
Předpokládaná doba plnění od 17.06.2016
Předpokládaná doba plnění do 30.06.2017
Smlouva Rámcová smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace