Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb -…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb - KoP Sokolov a Kop Cheb

Systémové číslo: T002/16/V00037795
Zadavatel: Úřad práce ČR

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ano 39 167,80 47 393,04 13.05.2016 14:52:40
KODEX, a.s. 25634381 Ano 50 557,40 61 174,45 06.05.2016 09:15:05
ORVEST, s.r.o. 25201042 Ano 38 809,85 46 959,92 11.05.2016 06:42:46
PAPE - kancelářské potřeby... 26378523 Ano 44 427,87 53 757,72 05.05.2016 11:45:05
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ORVEST, s.r.o. 25201042
Datum uzavření smlouvy 18.05.2016
Celková smluvní cena bez DPH 38 809,85
Celková smluvní cena s DPH 46 959,92
Sazba DPH v % 21,00
DPH 8 150,07
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářských potřeb v rozsahu přiloženého seznamu včetně dodání na místo určení: KoP Sokolov, Jednoty 654; KoP Cheb, tř. Svobody 207/52


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 11 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby v rozsahu přiloženého seznamu, dodání KoP Sokolov a KoP Cheb.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 60 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Jednoty 654, Sokolov
Ulice: Jednoty 654
Obec: 360 01 Sokolov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Karlovarský kraj (CZ041)
Předpokládaná doba plnění od 18.05.2016
Předpokládaná doba plnění do 30.05.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace