Domů  /  Zadávací řízení  /  Tonery renovované 22 pro KrP…

Výpis systémových zpráv

Tonery renovované 22 pro KrP Praha

Systémové číslo: T002/16/V00037458
Zadavatel: Úřad práce ČR

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 50 904,00 61 593,84 02.05.2016 10:53:10
COMP`S, spol. s r.o. 46709576 Ne 23 280,00 28 168,80 25.04.2016 09:27:11
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Ne 26 733,89 32 348,00 28.04.2016 12:14:33
Pody print s.r.o. 29155207 Ne 20 680,00 25 022,80 19.04.2016 11:05:46
ProfiToner s.r.o. 26814170 Ano 38 136,00 46 144,56 02.05.2016 10:38:43
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Daniel Erlach 67319009
Datum uzavření smlouvy 02.05.2016
Celková smluvní cena bez DPH 18 406,61
Celková smluvní cena s DPH 22 272,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 865,38
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- tonery renovované 56 ks - viz příloha


Položky předmětu:
- Název: Tonery renovované 22 pro KrP Praha
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: Dodávka renovovaných tonerů pro laserové tiskárny a multifunkce - viz příloha. Součástí nabídky musí být příloha (pokud možno formátu .xls) s vyplněnou tabulkou s cenami včetně DPH u všech poptávaných typů tonerů. Stejná nabídková cena jako v příloze musí být uvedena v nabídkovém formuláři nabídky. V nabídce je nutno dodržet kapacitu tonerů - počet stran.

Tonery musí být takové kvality, aby i drobné tenké písmo bylo dostatečně čitelné, podobně jako u originálního toneru.

V rámci záruky renovovaných nebo alternativních tonerů se dodavatel zavazuje uzavřením smlouvy o dodávce na základě objednávky k výměně vadného toneru, případně k výměně dalšího poškozeného spotřebního materiálu ( např. válec) v případě že bylo poškození způsobeno vadným tonerem do 3 pracovních dní přímo na daném konkrétním pracovišti ÚP KrP Praha.

Doprava zboží dle objednávky do sídla KrP Praha je v ceně. Doba dodání do pěti pracovních dnů po obdržení objednávky. Platba na fakturu se splatností min. 14 dní po dodání zboží. Faktura nesmí překročit cenu objednávky.

Smlouva o dodávce je uzavřena odsouhlasením objednávky zadavatele dodavatelem, případně dnem dodání zboží nebo jeho části.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: zakázka


Místo plnění veřejné zakázky Žerotínova 1143/38, Praha 3
Ulice: Žerotínova 1143/38
Obec: 130 00 Praha 3
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 02.05.2016
Předpokládaná doba plnění do 12.05.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace