Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb pro ÚP ČR - KrP Zlín

Systémové číslo: T002/16/V00037363
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 12 667,90 15 328,16 25.04.2016 13:26:31
LAW CZ s.r.o. 25542532 Ano 12 323,25 14 911,13 25.04.2016 19:40:16
KODEX, a.s. 25634381 Ne 12 294,00 14 875,74 25.04.2016 12:34:08
ARKA SG, s.r.o. 60740787 Ne 13 839,10 16 745,30 18.04.2016 10:09:25
IVJ - export/import, spol.... 16367481 Ne 12 214,30 14 779,30 22.04.2016 10:24:46
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva IVJ - export/import, spol.... 16367481
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vítězem je nejnižší cenová nabídka při splnění požadavků zadavatelem.
Datum uzavření smlouvy 27.04.2016
Celková smluvní cena bez DPH 12 214,30
Celková smluvní cena s DPH 14 779,30
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 565,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Nákup kancelářských potřeb: složky-mapy 3 klopy, trhací kostky, izolepy, spony dopisní, hřbety do kroužkovače, razítkové barvy - dle přílohy

Místo plnění veřejné zakázky Čiperova 5182, Zlín
Ulice: Čiperova 5182
Obec: 760 42 Zlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Popis doby plnění do 7 kalendářních dnů od data objednávky, tzn. od 27.4.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace