Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup a dodání kancelářských…

Výpis systémových zpráv

Nákup a dodání kancelářských potřeb květen 2016

Systémové číslo: T002/16/V00037308
Zadavatel: Úřad práce ČR

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Ano 138 849,80 168 008,30 22.04.2016 10:33:41
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ne 115 774,00 140 086,54 22.04.2016 16:49:14
Bartoň a Partner s.r.o. 26810093 Ne 129 526,60 156 727,19 20.04.2016 10:23:44
SIDA s.r.o. 60697148 Ne 138 179,34 167 197,00 20.04.2016 13:13:43
KODEX Hořovice s.r.o. 25134108 Ne 151 270,60 183 037,43 22.04.2016 12:18:55
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Bartoň a Partner s.r.o. 26810093
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cen, splnění všech zadávacích podmínek
Datum uzavření smlouvy 26.04.2016
Celková smluvní cena bez DPH 129 526,60
Celková smluvní cena s DPH 156 727,19
Sazba DPH v % 21,00
DPH 27 200,59
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup a dodání kancelářských potřeb květen 2016, včetně rozvozu Olomoucký kraj


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby květen 2016
- Kód z číselníku NIPEZ: 11 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Nákup a dodání kancelářských potřeb květen 2016, včetně rozvozu na kontaktní pracoviště KrP Olomouc, Olomoucký kraj dle příloh. Splatnost faktur 21 dní. Dodání zboží do 14 dní od zaslání objednávky.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Vejdovského 988/4, Olomouc
Ulice: Vejdovského 988/4
Obec: 77900 Olomouc
Stát: Česká republika - CZE
Region: Olomoucký kraj (CZ071)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 1
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace