Vážený uživateli, dne 28.7.2015 byla nasazena nová verze tržiště s upraveným uživatelským rozhraním. K procházení informací o zakázce nyní používejte výhradně levé menu.
Specifikace základních údajů o VZ
Základní informace
Druh plnění |
Služby |
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ |
Ne |
Kontaktní osoby |
Zobrazit seznam
|
VZ zadávaná na základě rámcové smlouvy |
Ne |
Výsledkem zadávacího řízení bude |
Uzavření jednorázové smlouvy |
Předmět zakázky
Stručný popis |
Předmětem zakázky jsou služby technické podpory Microsoft Premier Support pro softwarové produkty společnosti Microsoft Corporation. Proaktivní služby jsou poptávány dle Katalogu proaktivních služeb Microsoft Services Premier Support 2015.
MZV ČR k nákupům produktů Microsoft využívá program Select Plus, nikoliv Enterprise Agreement. Novou smlouvu na poskytování služeb Premier Support je proto třeba řešit jako prováděcí smlouvu na základě rámcové Smlouvy Microsoft Business and Services Agreement, č. smlouvy 38E60086, uzavřenou mezi Microsoft Ireland Operations Ltd. a Českou republikou zastoupenou Ministerstvem vnitra ze dne 28.11.2013. |
Položky předmětu VZ |
Zobrazit seznam
|
Výběr postupu zadání
Postup zadání |
VZMR: Otevřená výzva |