Domů  /  Zadávací řízení  /  Prodloužení technické podpory…

Výpis systémových zpráv

Prodloužení technické podpory kamerového dohledového systému

Systémové číslo: T002/15/V00031046
Zadavatel: Česká republika - Úřad pro...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALEF NULA,a.s. 61858579 Ano 589 000,00 712 690,00 13.11.2015 15:33:09
Clarystone s.r.o. 27745422 Ano 552 200,00 668 162,00 10.11.2015 16:43:53
FEATURE Czech s.r.o. 03051510 Ne 656 000,00 793 760,00 16.11.2015 15:44:00
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Clarystone s.r.o. 27745422
Datum uzavření smlouvy 23.11.2015
Celková smluvní cena bez DPH 552 200,00
Celková smluvní cena s DPH 668 162,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 115 962,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Prodloužení stávající podpory výrobce pro stávající kamerový systém a zajištění servisní podpory nad rámec podpory výrobce.


Položky předmětu:
- Název: Podpora výrobce
- Kód z číselníku NIPEZ: 72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
- Popis: Prodloužení podpory výrobce stávajícího kamerového systému – Cisco – veškeré činnosti, zásahy a výkony, splňující zejména tyto vlastnosti a požadavky:

• zůstane zachována možnost dostávat rozšířenou servisní podporu na celý kamerový systém a jeho stávající řešení jako celek,
• bude poskytnuto vyřešení problémů ve stávajícím heterogenním prostředí objednatele a eventuální doplnění potřebných SW částí kamerového systému (ovladače, firmware zařízení, atp.),
• 365 dnů v roce a 24 hodin denně bude poskytnut objednateli přístup na hotline a do technického asistenčního centra výrobce,
• poskytnutí objednateli možnosti řešení technického problému narušující funkčnost kamerového systému bez nutnosti otevření servisního požadavku na webu výrobce,
• poskytnutí objednateli možnosti řešení technického požadavku objednatele směřujícího k odstranění narušené funkčnosti kamerového systému přímo na webu výrobce zařízení a on-line sledování jeho řešení včetně historie,
• poskytnutí objednateli možnosti využití automatického proaktivního diagnostického nástroje k identifikaci chyb a provozních problémů přímo na webu výrobce,
• poskytnutí objednateli dostupnosti posledního či nejnovějšího SW včetně bezpečnostních updatů, patchů (SW záplaty) a hotfixů na webu výrobce,
• poskytnutí objednateli možnosti využití služeb servisního certifikovaného inženýra v místě instalace k servisnímu zásahu na kamerovém systému umístěném v provozovnách objednatele.


Dotčené komponenty:
• 10x CIVS-IPC-6030 podpora od 1. 1. 2016 do 31. 12. 2016
• 9x CIVS-IPC-3520 podpora od 1. 1. 2016 do 31. 12. 2016
• 3x CIVS-IPC-4300 podpora od 1. 1. 2016 do 31. 12. 2016
• 1x CIVS-IPC-2621V podpora od 1. 1. 2016 do 31. 12. 2016
• 9x CIVS-IPC-2600 podpora od 1. 1. 2016 do 31. 12. 2016
• 3x CIVS-IPC-6020 podpora od 1. 2. 2016 do 31. 12. 2016
• 22x CIVS-IPC-2621V podpora od 1. 2. 2016 do 31. 12. 2016
• 2x CIVS-IPC-6020 podpora od 1. 9. 2016 do 31. 12. 2016
• 1x CIVS-IPC-6000P podpora od 1. 9. 2016 do 31. 12. 2016

• 1x CPS-UCS-1RU podpora od 1. 2. 2016 do 31. 12. 2016
• 1x CPS-UCS-2RU podpora od 1. 2. 2016 do 31. 12. 2016

• 1x CPS-M-OM7-C-VM podpora od 16. 2. 2016 do 31. 12. 2016
• 1x CPS-M-MS7-C-VM podpora od 16. 2. 2016 do 31. 12. 2016
• 2x CPS-M-VSM7-1CAM podpora od 16. 2. 2016 do 31. 12. 2016
• 2x CPS-M-SASD-7 podpora od 16. 2. 2016 do 31. 12. 2016

Všechny ostatní stávající komponenty dohledového kamerového systému zůstávají pokryty současně platnou podporou.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


- Název: Podpora nad rámec podpory výrobce
- Kód z číselníku NIPEZ: 72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
- Popis: Poskytování servisních služeb nad rámec podpory výrobce (výše uvedená Cisco podpora) v pracovních dnech v době od 8:00 hodin do 17:00 hodin na základě požadavků zadavatele; službami nad rámec prodloužené podpory se rozumí zejména:

• provoz systému pro hlášení poruch v českém jazyce, umožňujícím objednateli nahlášení poruch, závad a chyb kamerového systému na telefonním čísle, e-mailem či prostřednictvím webového portálu,
• řešení poruch, odstraňování závad a chyb podle požadavků objednatele,
• garance dostupnosti náhradních dílů tak, aby byly splněny požadavky objednatele ve lhůtách uvedených v odst. 2.3,
• poskytování běžných konzultací,
• provedení profylaktické prohlídky 2x ročně, v čase a v rozsahu na vyžádání objednatele; každá prohlídka bude provedena v rozsahu 8 hodin a v rámci profylaktické prohlídky budou provedeny zejména:
hodnocení provozu, kontroly logů, provedení aktualizace firmwarů a nahrání patchů, poučení obsluhy a správců, případně modifikace uživatelských nastavení a poskytnutí doporučení a reportu o průběhu prohlídky.


Dotčené komponenty:
• 1x CPS-UCS-1RU
• 1x CPS-UCS-2RU
• 1x FLCPS-OM-SW7
• 1x FL-CPS-MS-SW7
• 2x L-CPS-M-SASD-7
• 2x L-CPS-M-VSM7-1CAM
• 9x CIVS-IPC-2600
• 3x CIVSIPC- 4300
• 23x CIVS-IPC-2621V
• 5x CIVS-IPC-6020
• 10x CIVS-IPC-6000P
• 10x CIVS-IPC-6030
• 9x CIVS-IPC-3520
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky tř. Kpt. Jaroše 1926/7, Brno
Ulice: tř. Kpt. Jaroše 1926/7
Obec: 60455 Brno
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Předpokládaná doba plnění od 01.01.2016
Předpokládaná doba plnění do 31.12.2016
Smlouva Smlouva Clarystone

metodická nápověda

Kontextová navigace