Domů  /  Zadávací řízení  /  Finanční úřad pro…

Výpis systémových zpráv

Finanční úřad pro Královéhradecký kraj – Územní pracoviště v Hořicích - ÚKLID

Systémové číslo: T002/15/V00030356
Zadavatel: Generální finanční ředitelství
Evidenční čísla zadavatele: Č. j.:...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Jiřina Macková 73659576 Ne 311 592,12 311 592,12 10.11.2015 22:59:14
ESO Security servis s.r.o. 27504034 Ne 181 746,74 219 913,56 10.11.2015 11:15:20
Jana Teplá 02951452 Ano 310 182,32 375 320,56 11.11.2015 07:52:08
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Jiřina Macková 73659576
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e 1. v pořadí se rozhodl odstoupit. Smlouva uzavřena s 2. v pořadí na základě komunikace AD-hoc.
Datum uzavření smlouvy 04.12.2015
Celková smluvní cena bez DPH 311 592,12
Celková smluvní cena s DPH 311 592,12
Sazba DPH v % 0,00
DPH 0,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Zajištění úklidových služeb v objektu Finančního úřadu pro Královéhradecký kraj - Územního pracoviště v Hořicích (dále též „ÚP“) za podmínek, v rozsahu a četnostech uvedených v přiložené výzvě k podání nabídky č.j.: 119249/15/7327-50280-607723 (dále též "výzva") a v jejích přílohách.


Položky předmětu:
- Název: Úklid administrativních prostor (paušály 48 měs. + 4 akce mytí oken vč. parapetů a žaluzií)
- Kód z číselníku NIPEZ: 90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 90910000-9 - Úklidové služby
- Popis: Zajištění úklidových služeb a prací v objektu ÚP za podmínek, v rozsahu a četnostech uvedených v přiložené výzvě k podání nabídky č.j.: 119249/15/7327-50280-607723 (dále též "výzva") a v jejích přílohách.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Čelakovského 1023, Hořice
Ulice: Čelakovského 1023
Obec: 50801 Hořice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Královéhradecký kraj (CZ052)
Popis doby plnění Zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněno řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Zahájení plnění veřejné zakázky zadavatel požaduje 04.01.2016. Smlouva bude uzavřena na dobu určitou 48 kalendářních měsíců. Zadavatel si vyhrazuje právo jednostranně změnit termín zahájení plnění veřejné zakázky.
Smlouva Macková

metodická nápověda

Kontextová navigace