Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb

Systémové číslo: T002/12/V00001684
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ASTRA kancelářské potřeby... 27791661 Ano 121 299,34 145 559,21 18.10.2012 14:23:11
PAPERA s.r.o. 25945653 Ne 126 003,04 151 203,65 16.10.2012 14:58:47
ART pap s.r.o. 25861018 Ne 126 874,00 152 244,01 22.10.2012 19:32:39
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 131 269,33 157 523,20 23.10.2012 07:17:19
KODEX, a.s. 25634381 Ne 134 093,40 160 912,08 23.10.2012 06:24:46
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ART pap s.r.o. 25861018
Datum uzavření smlouvy 23.10.2012
Celková smluvní cena bez DPH 126 870,01
Celková smluvní cena s DPH 152 244,01
Sazba DPH v % 20,00
DPH 25 374,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- nákup kancelářských potřeb dle sortimentu uvedeného v příloze a s místem dodání na jednotlivá kontaktní pracoviště


Položky předmětu:
- Název: kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: seznam uveden v příloze
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 154500.00000000


Místo plnění veřejné zakázky Tř. Osvobození 1388/60a, Karviná -Nové Město
Ulice: Tř. Osvobození 1388/60a
Obec: 735 06 Karviná -Nové Město
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Předpokládaná doba plnění od 25.10.2012
Předpokládaná doba plnění do 31.10.2012
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace