Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů pro KoP Vsetín

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů pro KoP Vsetín

Systémové číslo: T002/15/V00026803
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 58 597,00 70 902,37 10.08.2015 10:57:19
Pavel Danihelka 72820942 Ne 59 350,00 71 813,50 10.08.2015 09:06:24
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 58 730,00 71 063,30 30.07.2015 14:32:04
SDZP-družstvo 25476092 Ne 59 412,00 71 888,52 07.08.2015 14:24:54
UNITEC CS a.s. 17047641 Ne 71 133,00 86 070,93 05.08.2015 11:11:50
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AKR1 s.r.o. 28196449
Datum uzavření smlouvy 11.08.2015
Celková smluvní cena bez DPH 56 945,00
Celková smluvní cena s DPH 68 903,45
Sazba DPH v % 21,00
DPH 11 958,45
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- nákup a dodání spotřebního materiálu ICT dle specifikace veřejné zakázky v příloze


Položky předmětu:
- Název: tonery a válce
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: nákup a dodání spotřebního materiálu ICT dle specifikace veřejné zakázky v příloze
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Pod Žamboškou 1024, Vsetín
Ulice: Pod Žamboškou 1024
Obec: 75501 Vsetín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Předpokládaná doba plnění od 11.08.2015
Předpokládaná doba plnění do 18.08.2015
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace