Domů  /  Zadávací řízení  /  Poskytování ekologických…

Výpis systémových zpráv

Poskytování ekologických úklidových služeb v objektu Dům přírody Moravského krasu

Systémové číslo: T002/15/V00026591
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
FORCORP GROUP spol. s r.o. 27841031 Ne 246 391,28 298 133,45 12.08.2015 08:35:19
ALCHEMA, s.r.o. 60754028 Ano 956 060,00 1 156 832,60 12.08.2015 08:05:52
FIDEM, s.r.o. 29374928 Ne 210 603,35 254 830,05 12.08.2015 09:36:54
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva FORCORP GROUP spol. s r.o. 27841031
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena, která nebyla posouzena jako mimořádně nízká.
Datum uzavření smlouvy 24.08.2015
Celková smluvní cena bez DPH 246 391,28
Celková smluvní cena s DPH 298 133,45
Sazba DPH v % 21,00
DPH 51 742,17
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění veřejné zakázky jsou ekologické úklidové služby pro objekt Dům přírody Moravského krasu, Vavřinec čp. 80 (Skalní mlýn), okr. Blansko - návštěvnického střediska chráněné krajinné oblasti Moravský kras, určeného pro širokou veřejnost a užívaného zaměstnanci provozovatele. Úklidové služby jsou děleny dle četnosti do 3 sezón (1.4.-30.9.; 1.10.-30.11. a 1.3.-31.3.; 1.12.-28.2.) a dle jednotlivých místností. Podrobný popis činností a jejich četnosti je uveden v příloze č. 1.

Uchazeč je povinen při plnění veřejné zakázky používat pouze ekologicky šetrné a zdravotně nezávadné úklidové prostředky a postupy a zajistit řádné ekologické třídění odpadu, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky (viz přílohy č. 2, 3).


Položky předmětu:
- Název: úklidové služby
- Kód z číselníku NIPEZ: 90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 90910000-9 - Úklidové služby
- Popis: Předmětem plnění veřejné zakázky jsou ekologické úklidové služby pro objekt Dům přírody Moravského krasu, Vavřinec čp. 80 (Skalní mlýn), okr. Blansko - návštěvnického střediska chráněné krajinné oblasti Moravský kras, určeného pro širokou veřejnost a užívaného zaměstnanci provozovatele. Úklidové služby jsou děleny dle četnosti do 3 sezón (1.4.-30.9.; 1.10.-30.11. a 1.3.-31.3.; 1.12.-28.2.) a dle jednotlivých místností. Podrobný popis činností a jejich četnosti je uveden v příloze č. 1.

Uchazeč je povinen při plnění veřejné zakázky používat pouze ekologicky šetrné a zdravotně nezávadné úklidové prostředky a postupy a zajistit řádné ekologické třídění odpadu, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky (viz přílohy č. 2, 3).

Požadavky na způsob provádění ekologického úklidu:
Poskytovatel úklidových služeb je povinen při plnění předmětu veřejné zakázky postupovat v souladu s Definicí ekologického úklidu vypracovanou Českou asociací úklidu a čištění, jež tvoří přílohu č. 2 této zadávací dokumentace - Definice ekologického úklidu. Mezi hlavní zásady ekologického úklidu patří použití chemických a desinfekčních prostředků pouze v míře nezbytně nutné pro splnění hygienických norem a maximální důraz na využití působení teploty, mechanického působení a doby působení.

Požadavky na ekologicky šetrné a zdravotně nezávadné úklidové prostředky:
Poskytovatel úklidových služeb je povinen při plnění předmětu veřejné zakázky používat ekologicky šetrné a zdravotně nezávadné úklidové a hygienické prostředky. Definice ekologicky šetrných a zdravotně nezávadných úklidových a hygienických prostředků je uvedena v příloze č. 3 zadávací dokumentace. Zadavatel uvádí, že tyto požadavky se nevztahují na dezinfekční náplně do osoušečů rukou.
Uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější a s nímž má být uzavřena smlouva, je povinen předložit zadavateli seznam zdravotně nezávadných úklidových a hygienických prostředků, které bude používat při plnění předmětu veřejné zakázky nejpozději 1 den před podpisem smlouvy.
Předložení seznamu zdravotně nezávadných úklidových a hygienických prostředků, které budou v souladu s přílohou č. 3 a které bude vybraný uchazeč používat při plnění předmětu veřejné zakázky, je podmínkou uzavření smlouvy s vybraným uchazečem.

Každý uchazeč je povinen k nabídce předložit čestné prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že má v úmyslu dostát požadavku zadavatele na používání ekologicky šetrných a zdravotně nezávadných úklidových prostředků a postupů a rovněž zajistit ekologické třídění odpadu, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky.

Požadavek na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě:
Zadavatel požaduje při plnění veřejné zakázky uchazečem, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější a s nímž má být uzavřena smlouva, pojištění odpovědnosti za škodu či jinou újmu způsobenou uchazečem třetí osobě (vč. zadavatele) při plnění veřejné zakázky pokrývající předmět plnění veřejné zakázky s minimálním celkovým limitem pojistného plnění ve výši min. 1 000 000,- Kč.
Pojistná smlouva či pojistný certifikát se musí vztahovat na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou uchazečem třetí osobě (vč. zadavatele), s uvedenou výší pojistné částky pro tento druh pojištění a s platností minimálně po celou dobu plnění veřejné zakázky.
Uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější a s nímž má být uzavřena smlouva, je povinen předložit pojistnou smlouvu či pojistný certifikát v originále či úředně ověřené kopii nejpozději 1 den před podpisem smlouvy.
Předložení pojistné smlouvy či pojistného certifikátu s platností minimálně po celou dobu plnění veřejné zakázky, je podmínkou uzavření smlouvy s vybraným uchazečem.

Požadavky na zpracování nabídkové ceny:
Zadavatel požaduje zpracovat nabídkovou cenu v souladu s požadavky uvedenými v této zadávací dokumentaci. Předmětem hodnocení bude cena za 1 rok plnění. Uchazeč je povinen stanovit nabídkovou cenu za 1 rok plnění na základě ocenění jednotlivých položek uvedených v příloze č. 1 této zadávací dokumentace. Uchazeč je povinen ocenit veškeré položky uvedené v položkovém rozpočtu. Neocenění jakékoliv položky bude mít za následek vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče z účasti v zadávacím řízení.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 996 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Vavřinec (Skalní mlýn) 80, Blansko
Ulice: Vavřinec (Skalní mlýn) 80
Obec: 678 01 Blansko
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Popis doby plnění 48 měsíců po účinnosti smlouvy. Pozn.: Předmětem hodnocení byla cena za 1 rok plnění
Smlouva Podepsaná smlouva o dílo

metodická nápověda

Kontextová navigace