Domů  /  Zadávací řízení  /  Poskytování podpory…

Výpis systémových zpráv

Poskytování podpory redakčního systému – Open Text Web Site Management

Systémové číslo: T002/15/V00020631
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Internet Projekt, a.s. 26432552 Ano 1 999 000,00 2 418 790,00 06.03.2015 15:39:56
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Internet Projekt, a.s. 26432552
Datum uzavření smlouvy 12.03.2015
Celková smluvní cena bez DPH 1 999 000,00
Celková smluvní cena s DPH 2 418 790,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 419 790,00
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Help desk se systémovou podporou
bez DPH 991 000,00
s DPH 1 199 110,00
sazba DPH v % 21,00
DPH 208 110,00
Programátorské práce
bez DPH 1 008 000,00
s DPH 1 219 680,00
sazba DPH v % 21,00
DPH 211 680,00
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem této veřejné zakázky je poskytování podpory redakčního systému – Open Text Site Management, který je hlavním informačním systémem zajišťujícím zpracování a zveřejnění dat na internetových a intranetových stránkách Finanční správy České republiky včetně provozu Help desku, systémové podpory a programátorských prací. Předpokládaná doba plnění předmětu smlouvy je jeden rok.
Celý systém Open Text Site Management zahrnuje tyto aplikace a weby:
- back-end: CMS – Contect Management systém (modul pro tvorbu obsahu internetu a intranetů),
- internetové stránky www.financnisprava.cz, Daňový portál www.daneelektronicky.cz, portál technické podpory aplikací Daňového portálu ePodpora http://epodpora.mfcr.cz,
- úložiště souborů a štítků pro front-end,
- front-end pro databázi daňových tiskopisů,
- podpůrné aplikace a ostatní webové softwary,
- intranety Finanční správy České republiky,
- ostatní webové projekty dle zadavatele.


Položky předmětu:
- Název: Help desk se systémovou podporou
- Kód z číselníku NIPEZ: 72253100-4 - Help desk
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72253100-4 - Help desk
- Popis: Službou Help desk se rozumí webově orientovaný (dostupný a provozuschopný v internetovém prohlížeči) informační systém, který slouží pro evidenci všech provozních potřeb (nové požadavky, konzultace, incidenty, servisní zásahy) v souvislosti s poskytováním administrátorské a provozní podpory podporovaných aplikací a systémů. Systém Help desk musí být přístupný nepřetržitě (24 hodin, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce) pro účely vkládání všech požadavků. Garantovaná provozní doba na služby administrátorské a provozní podpory dostupné v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hodin. U incidentů "Havárie" je definována tato odpověď – potvrzení přijetí / zahájení zpracování chyby (v rámci garantované provozní doby) 1 h / 3 h. U incidentů "Porucha" je definována tato odpověď – potvrzení přijetí / zahájení zpracování chyby (v rámci garantované provozní doby) 3 h / 8 h. Poradenství a konzultace v rámci implementace Open Text Site Management pro internet, intranet, projektové mikrostránky a úložiště souborů a štítků newebových formátů. Kromě zajištění provozu systému Help desku služba obsahuje i podporu vlastních administrátorů (konzultace).
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: soubor služeb Help desku za rok
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


- Název: Programátorské práce
- Kód z číselníku NIPEZ: 72212220-7 - Vývoj programového vybavení pro internet a intranet
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72212220-7 - Vývoj programového vybavení pro internet a intranet
- Popis: Rezervovaná kapacita 60 hodin programátorských prací v redakčním systému Open Text Site Management měsíčně převoditelných do dalších období. Vyčerpání rezervované kapacity není ze strany zadavatele povinné, čerpána a uhrazena bude vždy na základě skutečně odvedených programátorských prací dle požadavků zadavatele.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 720
- Měrná jednotka: hodin za rok
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Lazarská 15/7, Praha 1
Ulice: Lazarská 15/7
Obec: 11722 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.04.2015
Předpokládaná doba plnění do 31.03.2016
Smlouva Servisní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace