Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského nábytku

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářského nábytku

Systémové číslo: T002/14/V00016853
Zadavatel: Státní úřad inspekce práce

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
B - CREDIT s.r.o. 60066091 Ano 47 000,00 56 870,00 14.11.2014 14:49:03
AJAX CZ s.r.o. 28977653 Ne 50 345,00 60 917,45 15.11.2014 11:57:42
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva B - CREDIT s.r.o. 60066091
Datum uzavření smlouvy 19.11.2014
Celková smluvní cena bez DPH 47 000,00
Celková smluvní cena s DPH 56 870,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 9 870,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem této zakázky je dodávka, stěhování a montáž kancelářského nábytku, židlí a dalších komponentů (dále jen zboží) dle přílohy přílohy č. 1 této smlouvy.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářský nábytek
- Kód z číselníku NIPEZ: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Popis: Uchazeč doplní vzorovou tabulku ( Specifikace nábytku Hobis včetně místa dodání uvedená v příloze č. 1 ) o cenu za ks bez DPH a cenu celkem včetně DPH.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 57 850,00


Místo plnění veřejné zakázky Kolářská 451/13, Opava
Ulice: Kolářská 451/13
Obec: 746 01 Opava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Bližší specifikace: Další místa plnění jsou uvedena v příloze č. 1
Popis doby plnění Kupní smlouva
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace