Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka –Biohazard box

Výpis systémových zpráv

Dodávka –Biohazard box

Systémové číslo: T002/14/V00015174
Zadavatel: ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
KRD-obchodní společnost s.r.o. 26424991 Ano 171 460,00 207 467,00 20.10.2014 11:14:29
LABOX spol. s r.o. 49707833 Ne 181 559,00 219 686,00 20.10.2014 10:52:33
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KRD-obchodní společnost s.r.o. 26424991
Datum uzavření smlouvy 17.12.2014
Celková smluvní cena bez DPH 171 460,00
Celková smluvní cena s DPH 207 466,60
Sazba DPH v % 21,00
DPH 36 006,60
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Ústřední vojenská nemocnice – Vojenská fakultní nemocnice Praha vyhlašuje poptávku na dodání „Biohazard box“ a zajištění následného technického servisu tohoto systému pro mikrobiologickou laboratoř v Ústřední vojenské nemocnici – Vojenské fakultní nemocnici Praha.
Dodavatelé mohou být vyzváni k předvedení přístroje, který je předmětem nabídky.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů nebo poptávkové řízení zrušit!
Dodatečné informace: Ing. Ingrid Mikulandová, Email: ingrid.mikulandova@uvn.cz, Telefon: 973 203 099.


Položky předmětu:
- Název: Biohazard box
- Kód z číselníku NIPEZ: Laboratorní výzkum
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Laboratorní výzkum
- Popis: Technická specifikace:

- HEPA filtr s účinností záchytu částic 0,3 µm a to >99,9%
- požadavek předfiltru
- podtlaková ochrana pracovního prostoru
- bezspárový nerezový plášť u vnitřního prostoru
- elektrická zásuvka ve vnitřním prostoru
- osvětlení vnitřního prostoru (neoslňující provedení!)
- dno vnitřního prostoru bez perforace (plný plech)
- přední plocha ze skla – ergonomické postavení
- možnost manuální regulace síly proudění (alespoň ve 2 režimech)
- germicidní zářič pro dekontaminaci v základní výbavě
- snadná obsluha a údržba
- nízká hlučnost
- optický a zvukový alarm poruch a upozornění
- stojan ve stejném designovém provedení
- vnější rozměry i se stojanem (šxvxh) do 130x220x80 cm
- případná možnost dokoupení volitelných součástí
Obecné požadavky na přístroj:
- soulad s požadavky evropských elektrických a hygienických norem
- třída II typ A2/B3, certifikace dle ČSN EN12469
- schválení dle vyhl. 255/2003 a 361/2007
- určení pro laboratoře BSL2 a BSL3
- ekonomický provoz
- napětí 220 – 240
Servisní podmínky:

- součástí dodávky musí být veškeré doklady požadované právními předpisy v České republice
- odborná instalace a zaškolení obsluhy
- dodávka biohazard boxu, jeho instalace a zaškolení obsluhy na náklady dodavatele
- doba nástupu servisního technika na opravu do 24 hodin od nahlášení závady
- dostupnost servisu v pracovní dny
- v případě dlouhodobé opravy (více jak 48 hodin) bezplatné zapůjčení náhradního zařízení
- garance pozáručního akreditovaného servisu minimálně po dobu 10 let od instalace
- záruční doba min 36 měsíců
- dodání ceníku servisních zásahů včetně ceny výjezdu technika a základních náhradních dílů v pozáruční době

- zajištění bezpečnostně technických kontrol (preventivní prohlídka a validace systému) a pravidelného cyklického servisu servisní organizací dodavatele proškoleným a certifikovaným servisním technikem akreditovaného subjektu v pozáruční době;
- v záruční době bezplatné provádění všech výrobcem a laboratoří (v rámci akreditace) požadovaných či doporučených úkonů (např. pravidelné bezpečnostně technické kontroly ,validace, kalibrace, servisní a preventivní prohlídky), včetně veškerého spotřebního materiálů a dopravy proškoleného a akreditovaného technika.

Obchodní podmínky

a) cena sjednaná jako cena nejvýše přípustná, zahrnující veškeré náklady spojené se splněním, dodáním a balením předmětu veřejné zakázky
b) za závažné porušení smlouvy bude považováno nedodání i jednotlivých částí plnění v odpovídající kvalitě nebo nedodání v termínu,
c) prodávající se zavazuje realizovat předmět smlouvy v požadovaném rozsahu, čase a kvalitě v souladu se zadávacími podmínkami předmětné veřejné zakázky,
d) místem plnění je sídlo zadavatele,
e) v případě prodlení dodavatele se splněním předmětu smlouvy, uhradí tento zadavateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny plnění včetně DPH za každý den prodlení.


Platební podmínky
a) cena veřejné zakázky bude fakturována samostatně
b) cenu veřejné zakázky uhradí kupující prodávajícímu na základě kupujícím vystavené jedné celkové faktury, která bude vystavena po předání předmětu koupě, jeho protokolárním předáním a převzetím,
c) zadavatel neposkytuje zálohy
d) splatnost faktur je 60 kalendářních dnů.

Dodací podmínky
- společně se zbožím dodat návod k použití v českém jazyce a prohlášení o shodě v papírové i elektronické verzi
- provedení zaškolení obsluhy a učinit o něm zápis, včetně oprávnění výrobce k provádění školení dalších zaměstnanců ÚVN
- splnění všech ostatních závazných podmínek předepsaných platnou legislativou (zákon č. 123/2000, nařízení vlády č. 336/2004, evropské směrnice 93/42/EEC atd.) pokud se jedná o ZP dle zákona č. 123/2000


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 181818.00000000


Místo plnění veřejné zakázky U Vojenské nemocnice 1200, Praha 6
Ulice: U Vojenské nemocnice 1200
Obec: 16902 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění 8 týdnů od objednání
Smlouva Kupní smlouva č. 1188/2014-S

metodická nápověda

Kontextová navigace