Domů  /  Zadávací řízení  /  Renovace tonerů pro FÚ pro…

Výpis systémových zpráv

Renovace tonerů pro FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jejich podřízená územní pracoviště na období od 17.11.2014 do 31.5.2015

Systémové číslo: T002/14/V00015173
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
TEKO TECHNOLOGY s.r.o. 25399527 Ano 774 600,00 937 266,00 29.10.2014 08:11:50
ProfiToner s.r.o. 26814170 Ano 718 690,00 869 614,90 27.10.2014 11:01:32
MAPOs s.r.o. 27769470 Ano 800 885,00 969 070,85 27.10.2014 12:23:38
interNETmania s.r.o. 28615484 Ano 807 335,00 976 875,35 29.10.2014 15:43:40
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ProfiToner s.r.o. 26814170
Datum uzavření smlouvy 24.11.2014
Celková smluvní cena bez DPH 718 690,00
Celková smluvní cena s DPH 869 614,90
Sazba DPH v % 21,00
DPH 150 924,90
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem této zakázky je renovace tonerů do laserových tiskáren a inkoustových náplní (cartritge) do inkoustových tiskáren a to včetně výměny jejich vadných součástí.

Povinnou součástí nabídky je vyplněná tabulka předpokládaného odběru renovovaných tonerů dle jejich typů a předpokládaného množství uvedená v přiloženém souboru Tabulka.xls.

Požadujeme vyplnit údaje o ceně za kus včetně dopravy v členění bez DPH, DPH a včetně DPH pro jednotlivé typy tonerů a záruku v měsících. Dodací místa jsou uvedena na záložce "Místa plnění" v témže souboru.
Odběr renovací závisí na výši přidělených finančních prostředků ze státního rozpočtu.
Dodavatel akceptuje zveřejnění smlouvy na webových stránkách zadavatele.
Termín plnění: postupné plnění dle smlouvy v období od 17.11.2014 do 31.5.2015.
Nabídková cena bude zpracována v celkové výši bez DPH, DPH a vč. DPH.
Celková nabídková cena zakázky bude zpracována jako cena nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací a kvalitním plněním veřejné zakázky.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě a podepsána statutárním zástupcem uchazeče.
Platební podmínky:
Zadavatelem nebude poskytnuta záloha.
Jednotlivé daňové doklady budou vystaveny s 21 denní splatností po doručení zadavateli.
Daňové doklady budou vystaveny po jednotlivých dodávkách a budou doloženy dodacími listy odsouhlasenými a podepsanými zástupci zadavatele.

Tato veřejná zakázka bude zveřejněna na internetových stránkách zadavatele http://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-zakazky
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez uvedení důvodů všechny předložené nabídky event. výzvu zrušit bez jakýkoliv závazků k uchazečům a současně při zadání zakázky nejsou přípustné námitky uchazečů. Zadavatel si vyhrazuje právo prověření údajů v nabídce a vyžádat si jejich dopřesnění.
V případě, že uchazeč nepředloží požadované doklady nebo nesplní požadavky stanové v této výzvě, bude z hodnocení vyloučen.


Položky předmětu:
- Název: Renovace tonerů
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: renovace tonerů do laserových tiskáren a inkoustových náplní (cartritge) do inkoustových tiskáren a to včetně výměny jejich vadných součástí
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: poskytování služby


Místo plnění veřejné zakázky GFŘ - OIT v Ostravě, Na Jízdárně 3162/3, Ostrava
Ulice: GFŘ - OIT v Ostravě, Na Jízdárně 3162/3
Obec: 709 00 Ostrava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Předpokládaná doba plnění od 17.11.2014
Předpokládaná doba plnění do 31.05.2015
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace