Domů  /  Zadávací řízení  /  KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY včetně…

Výpis systémových zpráv

KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY včetně rozvozu na 8 pracovišť v Praze

Systémové číslo: T002/14/V00014921
Zadavatel: Úřad práce ČR
Evidenční čísla zadavatele: 2014/160017-10401020200-REF-UP

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ano 39 675,40 48 007,23 08.10.2014 11:25:01
PARTNER CZECH, s.r.o. 25904183 Ano 37 474,77 45 344,47 09.10.2014 14:53:06
STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677 Ano 39 389,30 47 661,05 10.10.2014 09:13:41
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva PARTNER CZECH, s.r.o. 25904183
Datum uzavření smlouvy 21.10.2014
Celková smluvní cena bez DPH 37 474,77
Celková smluvní cena s DPH 45 344,47
Sazba DPH v % 21,00
DPH 7 869,70
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Závoz do 7mi pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří.

Před závozem je nutno se s daným pracovištěm domluvit na době dodání, kontakty viz. příloha.

Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností min. 14 dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem společně s kopiemi všech potvrzených dodacích listů.

VZ v souladu s §18 odst. 5 a §12 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb. v platném znění o veřejných zakázkách.



Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Produktový list poptávaného zboží s určením množství a instrukcemi k rozvozu v příloze.

Změny v tabulce zvýrazněny červeně.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Domažlická 1139/11, Praha 3
Ulice: Domažlická 1139/11
Obec: 130 00 Praha 3
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Do sedmi pracovních dní po obdržení objednávky.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace