Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup a dodání kancelářských…

Výpis systémových zpráv

Nákup a dodání kancelářských a hygienických potřeb

Systémové číslo: T002/14/V00014134
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 138 181,90 167 200,10 10.09.2014 11:14:24
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ne 154 534,05 186 986,20 11.09.2014 11:42:30
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 132 442,77 160 255,75 08.09.2014 11:55:47
IVJ - export/import, spol.... 16367481 Ne 133 567,80 161 617,04 10.09.2014 14:58:02
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KASPA papír s. r. o. 26819449
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 15.09.2014
Celková smluvní cena bez DPH 132 442,77
Celková smluvní cena s DPH 160 255,75
Sazba DPH v % 21,00
DPH 27 812,98
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářských a hygienických potřeb včetně rozvozu na kontaktní pracoviště KrP Olomouc - Olomouc, Uničov, Šternberk, Litovel, Přerov, Kojetín, Lipník nad Bečvou, Hranice, Prostějov, Konice, Šumperk, Mohelnice, Zábřeh, Hanušovice, Javorník, Zlaté Hory, Jeseník


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Jako přílohu Vaší cenové nabídky požadujeme nacenění jednotlivých položek a bezpodmínečné dodržení jejich specifikace. Dodání zboží do 5 pracovních dnů od zaslání objednávky. Splatnost faktur 30 dní.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: nenastaveno
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Vejdovského 988/4, Olomouc
Ulice: Vejdovského 988/4
Obec: 779 00 Olomouc
Stát: Česká republika - CZE
Region: Olomoucký kraj (CZ071)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 1
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace