Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb a…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb a materiálu pro KoP Kroměříž, Bystřice pod Hostýnem, Holešov včetně dopravy na jednotlivá pracoviště

Systémové číslo: T002/13/V00009194
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta 29.11.2013

Platební a obchodní podmínky

Smluvní podmínky smlouvu vytvoří dodavatel zcela sám (je součástí nabídky dodavatele)
Typ smlouvy s odkazem na § a určení zákona, podle kterého se bude právní vztah řídit jednorázová smlouva

Způsob a doba podání nabídek

Termín pro nabídky 29.11.2013 08:00:00

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

metodická nápověda

Kontextová navigace