Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických potřeb

Systémové číslo: T002/17/V00054399
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
FRONQUE s.r.o. 64826902 Ano 19 065,59 23 069,36 13.08.2017 15:19:42
IF FACILITY a.s. 27720152 Ne 18 804,40 22 753,32 02.08.2017 12:27:27
JULA CZ, s.r.o. 26843056 Ano 17 402,05 21 057,00 11.08.2017 09:20:35
LH Project trade s.r.o. 05334853 Ne 28 425,00 34 394,25 01.08.2017 11:27:49
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Velkoobchod ŠAS,s.r.o. 26687119
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e vítězem je nejnižší cenová nabídka při splnění požadavků zadavatele
Datum uzavření smlouvy 14.08.2017
Celková smluvní cena bez DPH 16 404,15
Celková smluvní cena s DPH 19 849,02
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 444,87
Měna koruna česká
Základní popis plnění - Nákup hygienických prostředků: mycí prostředky, toaletní papíry, papírové ručníky, osvěžovače vzduchu, čistící houbičky...
- specifikace poptávky - viz příloha. Cenu nabídky požadujeme včetně DPH a dopravy na místo určení.

Místo plnění veřejné zakázky Čiperova 5182, Zlín
Ulice: Čiperova 5182
Obec: 760 42 Zlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Popis doby plnění zboží dodat do 10 pracovních dnů od data obdržení objednávky
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace