Domů  /  Zadávací řízení  /  Úklid interiéru objektu Praha…

Výpis systémových zpráv

Úklid interiéru objektu Praha 7

Systémové číslo: T002/16/V00048301
Zadavatel: Úřad práce ČR

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
tytyty s.r.o. 28470532 Ne 1 224 266,50 1 481 362,47 20.12.2016 13:18:52
Ladislav Vaško 88513203 Ne 1 020 000,00 1 020 000,00 22.12.2016 07:14:47
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ZENOVA services s.r.o. 25051865
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Zadavatel stanovil jediné hodnotící kritérium a to nejnižší nabídkovou cenu, proto vybral uchazeče s nejnižší nabídkovou cenou.
Datum uzavření smlouvy 30.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 1 199 570,52
Celková smluvní cena s DPH 1 451 480,33
Sazba DPH v % 21,00
DPH 251 909,81
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- služby spočívající v úklidu prostor interiéru objektu zadavatele na adrese Dobrovského 1278/25, Praha 7 dle podrobné specifikace (viz Příloha č. 1 - Rozsah a četnost úklidových služeb + cenová kalkulace, Příloha č. 2 – Úklidové služby na samostatnou objednávku a Příloha č. 3 - Ceník ostatních hygienických potřeb) v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami a dle schváleného harmonogramu


Položky předmětu:
- Název: Úklid interiéru objektu Praha 7
- Kód z číselníku NIPEZ: 90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 90910000-9 - Úklidové služby
- Popis: -služby spočívající v úklidu prostor interiéru objektu zadavatele na adrese Dobrovského 1278/25, Praha 7 dle podrobné specifikace (viz Příloha č. 1 - Rozsah a četnost úklidových služeb + cenová kalkulace, Příloha č. 2 – Úklidové služby na samostatnou objednávku a Příloha č. 3 - Ceník ostatních hygienických potřeb) v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami a dle schváleného harmonogramu

Požadavky na realizaci předmětu plnění

Úklid kanceláří a ostatních společných prostor bude probíhat dle přiloženého časového harmonogramu v rámci předmětného objektu Objednatele, a to v pracovní dny od 17,30hodin nejdéle do 22hodin. Minimálně jeden zaměstnanec Poskytovatele, zajišťující denní úklidové služby, bude provádět úklid dle požadavků Objednatele a doplňování hygienického materiálu v pracovní dny od 7,00h do 15,30h.

Poskytovatel se zavazuje, že Objednateli bude poskytovat úklidové služby minimálně v rozsahu:
a) úklid podlahových ploch,
b) úklid obkladů stěn,
c) úklid prosklených ploch,
d) úklid dveří,
e) úklid ostatních součástí interiéru (např. radiátory, výtahy, parapety),
f) úklid ZTI,
g) omytí podlah podzemních garáží jednou měsíčně, v zimních měsících jednou za dva týdny (v závislosti na klimatických podmínkách a množství sněhu)
h) úklid venkovních ploch před objektem Objednatele (sběr hrubých nečistot, zametení, úklid sněhu každý pracovní den před sedmou hodinou ranní (v závislosti na klimatických podmínkách a množství sněhu dle potřeby).

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Dobrovského 1278/25, Praha
Ulice: Dobrovského 1278/25
Obec: 170 000 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 12
Smlouva Smlouva ZENOVA

metodická nápověda

Kontextová navigace