Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup spotřebního materiálu…

Výpis systémových zpráv

Nákup spotřebního materiálu pro tiskárny HP

Systémové číslo: T002/14/V00019121
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: čj. 18102/2014-OIT

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Af Office, s.r.o. 26768771 Ne 204 998,00 248 047,58 15.12.2014 01:37:19
DellFi Distribution s.r.o. 24814466 Ne 191 165,00 231 309,65 15.12.2014 11:38:50
LX, s.r.o. 25625209 Ne 213 498,00 258 332,58 10.12.2014 11:53:09
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Jan Heran 46792635
Datum uzavření smlouvy 18.12.2014
Celková smluvní cena bez DPH 166 000,00
Celková smluvní cena s DPH 200 860,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 34 860,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmětem výběrového řízení je nákup tonerů. Akceptován je pouze originální spotřební materiál HP. Pokud není uvedeno jinak, je požadováno u tonerů originální balení po 1 ks (výrobek se stejným produktovým číslem). Doprava na místo plnění a záruka v ceně. Termín dodání do 14 dnů od odeslání závazné objednávky. Splatnost faktury minimálně 21 dní. Pokud není uvedeno jinak je požadovaná záruka 24 měsíců, u tonerů je požadován rok výroby 2013-2014.
Cena bude uvedena jako celková zahrnující recyklační, autorské i jiné poplatky. Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku bez udání důvodů zrušit, a to před podpisem smlouvy nebo vystavením závazné objednávky.
Místo plnění veřejné zakázky nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1
Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 18.12.2014
Předpokládaná doba plnění do 07.01.2015
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace